måndag 24 december 2012

Varm Jul-kram till er alla . . . . .


vi har mycket värme att ge er, både inne i huset i vårt hjärta och en varm brasa ute på gården.






                   Kärlekens färg är röd.  Denna röda ros skänker jag till er.









 
 
 
Rondell- älgen  med tomten i släden är på väg till er.






Ett fantastiskt konstverk gjort av granris, tänk vad människor är duktiga på att göra "statyer".







Det måste även sända ett budskap denna ståtliga svenska djurens-konung. Vacker att se på men


                                           MEN . . . . SE UPP FÖR MIG I TRAFIKEN !






Tomtens lilla stuga är ju oxå alldeles underbart gullig.







Tomten kommer i full fart, så fort han hinner till alla snälla barn, för alla barn är ju snälla.







 Den allra sötaste lilla jul-ängeln som flyger runt i julgranen och tänder ljusen,  bara för er.









GOD JUL ALLA VÄNNER , ALLA MINA BARN STORA OCH SMÅ.
I vårt lilla land och i stora världen firas julen som vi önskar den.

Må så gott kram/ Eva















8 kommentarer:

  1. Önskar dig och de dina en riktigt FRÖJDEFULL GOD JUL!
    Kram Margot

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga bilder! Önskar er alla en riktigt God Jul!
    Agneta

    SvaraRadera
  3. God Jul & Merry Christmas från Tina & Paul i Auckland, Nya Zeeland.
    Här regnar det idag, det kan ju stå som stubstitut för snön kanske. Förhoppningsvis regnar den kvava och svettiga luften bort.
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Ha en fin fortsättning på julhelgen!

    Önskar
    Sari från Puumuli

    PS. Oj, vad jag gillar den där älgen!

    SvaraRadera
  5. God fortsättning på julhelgen.

    Kram

    SvaraRadera
  6. Vilken läcker rondell-dekoration. Skulle vara bättre än Gävles bock som brinner så lätt..haha! Vet inte om det blitt nåt fel..men jag kan bara typ se varannan av dina bilder. Tackar för rosen..men den såg jag aldrig..haha!
    Kanske hos mig det är vajsing..
    God fortsättning i alla fall..
    Kram kram Ninni

    SvaraRadera
  7. mm vilKA dekorationer tänk om man hade en sådan älg i trädgården eller den fina stugan. Härligt med Julsaunan,,snörullning har jag inte vågat mig på ,,det verkar inte skönt,,men kanske är det. HA en go fortsättning Björn hälsar, fniss! kram Monica

    SvaraRadera
  8. En sen julekram till dig och gubben din! Hoppas att ni har haft en lugn och skön jul!Härliga foton du satt in!Fortsatt härlig vecka önskar jag er:) Kram/Tarja

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar så blir jag glad.