onsdag 10 juli 2013

Vem vill vara inne nu ! ?

Nej inte jag i varje fall, jag kan till och med tänka mig sova under bar himmel.

Min lediga dag har jag bara ägnat mig åt att njuta av det härliga vädret i trädgården
och av att vattna. Det behövs här hos oss,  det är torrt som 'fnöske'.
Men det är avkoppling för mig att vattna, kanske vi får lite blött på onsdag.


Ett äldre foto men samma sak har hänt idag, jordgubbs-drink och
pressad apelsin-citron drink, jätte gott på alla vis.
Sen ringer jag i klockan och får lunchen serverad, man tackar !
Vi håller inga bestämda mat tider på sommaren, när magen knorrar vill vi äta.


Detta är förra årets bild, vi har en 'hammock' där nu ( pensionärsgunga).
Men denna bild ser så skönt inbjudande liggvänlig ut, så tankarna går om jag skulle
ta och möblera om,  hmm . . . . .
nää för mycket jobb, jag skiter i det . . . . . .



Nu lägger jag mig igen, man blir så slö med att göra ingenting,  *fniss*
Vi ska på en utflykt till Marstrand hela onsdagen, kort, intensivt och kul.



Kanske det blir lite nya bilder från Marstrand.

Gonatt/  Eva













3 kommentarer:

  1. Ser verkligen inbjudande ut att lägga sig där, men en pensionärsgunga är inte fy skam heller! Jag har oxå gått och vattnat här den senaste tiden, tappat räkningen på alla vattenkannor:))... men idag har vi ett regnväder här så jag hoppas det vattnar ordentligt nu! Ha en trevlig dag i Marstrand!
    Kram Margot

    SvaraRadera
  2. Jasså ni ska med till Marstrand?? Jag vet två till;-) Ha så trevligt och ta hand om mina gamlingar;-) Kram A

    SvaraRadera
  3. ibland är det bara så skönt att vara slö
    ha det så bra
    maggan

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar så blir jag glad.