fredag 24 februari 2012

Magknip

VAD ÄR DET HÄR !!!   VEM HAR BAJSAT PÅ MATTAN !!!

Husse är visst arg hör jag,  tänker Sixten

Matte är oxå illsken hör jag,  undrar vad det är som har hänt  ?

DET ÄR DIN KATT SOM HAR SKETET !!!   FATTAR DU VÄL !

Varför skriker de till varandra,  jag får ont i mina kattöron.

JASSÅ !!!   ÄR DET MIN KATT NU,  NÄR JAG SKA TA BORT BAJS-LURKAR.



FY PÅ DIG SIXTEN !!!   VARFÖR GJORDE DU SÅ HÄR ! ? ! ? !


Varför ! ?    Jo,  därför att jag var skitnödig !   Och ni släppte inte ut mig i tid.
.
Här uppe ska jag stanna,  hela natten,  hela dagen,  ni ska minsann få vänta
och längta efter mig. Jag har så fin utsikt här ifrån,  hm...men var är alla fåglarna.


JAPP !   Jag ska stanna här länge....hm...de ska få vänta.....hm...

Varför har de inte börjat att leta efter mig.....min mage börjar kurra....murr.....               


SIXTEN !  SIXTEN !  SIXTEN !     KOM  MIN LILLE BEBIS  !!!   VAR ÄR DU !  MIN POJKE !!  KOM HEM MIN LILLE GOSSE !!
MAMMA HAR TONFISKMACKA
Jaaa!!!  är det någon som ropar MAT.  Jaa!!!  jag är på språng!!!

Vad blir det för mat ? !  Blir det tonfiskmacka,  tack gärna....

NÄHÄ DÅ!!!   du ska få nåt ännu bättre.

RÄKOR!!!  som du älskar!


Hi hi hi....mjau...jäsp...rap...rap...prutt....fis...hi hi....fniss...MJAU !   HEJ DÅ !!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar så blir jag glad.