fredag 24 februari 2012

Proppmätt och trött

Vad kan en katt som jag mer begära, massa god mat hela tiden,  så jag orkar knappt att

ut och jaga mina små goda efterätter,  ni förstår vad jag menar >    SMÅMÖSS

Småmöss är delikatess,  det bästa jag vet,  näst efter räkor.


Men inte just nu eller idag,  och inte i morgon heller känns det som.    URK ! FY ! BLÄ !

HALLÅ KATTEN !!!   HÄR LUKTAR FIS !!!

Ut och rör på dig, här kan du inte ligga hela dagen och jäsa som en bulldeg !!!

SIXTEN :  murrr....vad är det frågan om,  jäääsp.... låt mig va i freeed  murr...

jag orkar inte röra en endaste tass.

Jag mår illa,  det bubblar i magen,  jag borde nog dricka lite vatten,

kan någon hjälpa mig ut,  det känns som räkorna är på väg ut.....



ROLF !!!  SKYNDA DIG OCH KOM !!!  DIN KATT HAR GJORT TVÅ BAJSKORVAR           

PÅ MATTAN I SALONGEN  !!!


Lugna ner dig, skrik inte så högt,  du kan väcka Sixten,  och jag har redan lagt mig i sängen         

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar så blir jag glad.